2011. április 20., szerda

Húsvéti ajánlat

 Hamarosan itt a húsvét, e- ünnep  jelegzetes ételei  sonka  , tojás, és a kalács.
Az egyik  blogertöl üzenetet kaptam,  hogy  nézek  be  hozzá.
 Ez egy kihívás !
Egy érdekes játékba kaptam meghívást Zsozso , oldaláról aki egy játékra invitált így az ünnep közeledtével ,ami ez úton is köszönök neki.
5-10 ételt  ételt kell összeválogatnom a blogomról, amit húsvétra ajánlok.
Bár megvallom őszintén  mint mindig  vendégségbe , családi összejövetelre megyek a húgomhoz, aki  kitűnő  házi asszony. Nagyon jó receptjei  vannak, sokat tanulok tőle.

A játék lényege:
Írj egy bejegyzést Húsvéti ajánlat címmel! Az ünnepre való tekintettel javasolj 5-10 ételt bármilyen kategóriában, egy feltétel van, hogy a korábban már közzétett receptjeid közül válogass!
Ha megkapod a játékot, akkor kérlek küldd tovább 10 bloggernek! De a játékot szabadon is "elviheted" nem kell megvárni, hogy hozzád is eljusson!:)
Játékra fel!!!


  Nagyon  jó kis  játék, tetszik. Ezért én is összeállítom nektek kedvenceim,olyan vendég váró ételeket  javaslok  melyet a nap bármely szakában fel tálalhatunk.
Ezt a receptet  a húgomtól tanultam
Sült tarja steak módra
  tálalási javaslat
 rizzsel és paradicsom salátával
később írok az én rizs  köretemről is

 Paradicsom saláta



vagy esetleg sült burgonyával 
frissen sütve

 erről majd még  később


sült burgonya helyett javaslok hozzá
Burgonya fasírtot 
 esetleg tálalhatjuk görög salátával is a sültet, hozzá husvéti  kalácsot adhatunk

Görög saláta
Ezt is a húgom leírása szerint  készítettem  el
 kínálós sütik deszertek
Sós sajtos sütemény
 mindenféle italhoz, üdítőhöz sörhöz  kiváló
Kókuszos - mézes szelet
kedvenc  süteményem:
 és más kókuszos édességek
Raffaelló ami én készítek
ez a receptet másik húgom  Angi osztotta meg velem:
 
Kekszes-kókuszos tekercs
 Tudom  hogy sok  jó oldal  van, sok  jó recepttel,  ezért én  most  néhányat választottam  közölük. Vajon ők milyen  menüket ajánlanak nekünk , hogy mit  készítsük erre a szép tavaszi  ünnepre.

Meghívottjaim, akiknek kíváncsi lennék a húsvéti ajánlataikra:
Gyöngyi vegyesköret
Tudom  hogy  neki  sok  jó receptje  van, mivel  van egy  másik oldal is.
 másik oldal: már találtam is rajta ajánlatot, bőséges a  kínálat, nézd  meg.
Lakoma gasztró oldal

Limara péksége
neki is sok  jó recept van az oldalán a  blogjában
várom  még:
Torkos kuckó
Cica tökéletlen konyhája ( szindi)
Kezdők konyhája ( fela)
Otthon izei
 Ajánlani szeretném  még Gizike  oldalán található
Gizike Húsvéti receptjeit
Még sok finomság van többi oldalon is  nagyon  változatosak a receptek, ajánljatok  mindannyian valamit,   ha van rá időtök.
 Ezzel én Úgy érezem teljesítettem a kihívást amit Zsozsotól  kaptam.

9 megjegyzés:

Bianka írta...

Szívesen válogatnék belőle

Nea írta...

Kedves Marcsi, köszönöm a meghívást. Néhány perce tettem fel a menü ajánlatomat, de sajnos a felkérésed csak később olvastam el. Mégegyszer köszönöm!

Gizi írta...

Nagyon sok finomságot van az ajánlatodban, szívesen végig is kóstolnám őket.:)

Nagyon köszönöm, hogy belinkeltél, és meghívtál erre a játékra!!!

Unknown írta...

oi,obrigado pela visita.
uma feliz páscoa muita paz e amor.
um beijo.

szindi írta...

Köszönöm az invitálást Marcsi!
Sajnos nem tudok részt venni,mert egy perc időm sincs most a blogomra:(miért?
szülinapja lesz kicsi fiamnak,a lányomnak ballagást rendezek,mindeközben a vizsgám kellős közepén vagyok..
Viszont a Te összeállításod nagyon tetszik,nagyon finomakat válogattál:)

Unknown írta...

Köszönöm a meghívást, de már feltettem a kedvenc menümet kicsit korábban:) Örülök, hogy itt is látlak, remélem, gyakran összefutunk!

Unknown írta...

Kedves Marcsi, köszönöm a meghívást, de már kicsit korábban feltettem a kedvenceim:) Örülök, hogy itt vagy, remélem, gyakran összefutunk!

Hobbychef írta...

Sok boldogságot kívánok névnapod alkalmából.

mellissina2 írta...

Végig enném szívesen!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...