2012. április 12., csütörtök

Pardicsomos penne



Már írtam arról régebben, hogy nagyon sok újabb konyha technikát tanulok  a húgomtól.   Mivel néhány évig Olaszországba élt, így meg ismerkedett egy  kicsit az olasz konyha néhány receptjével.
Amit az óta is alkalmaz., így Én is újabb ízeket ismerhetek meg nála, új recepteket tanulhatok tőle.
Most is ez történt, többször ettem már nála penne tésztát  annak is  több változatát. Mint pl. egyik  közülük a paradicsomos penne . Amit most elkészítettem Az ö elmondása alapján. Már tudom, hogy ennek az ételnek több változata is ismert.
Most az enyémet itt közzé teszem.

Melyek a 
Pardicsomos penne 1. 
címet adom.                                                                hozzávalók:
  • 1doboz darabolt paradicsom konzerv  (400g) 
  • ½ cs (500g) tollhegy tészta ( penne tészta)
  • 6-8 gerezd fokhagyma
  • 1 k..k bazslikom
  • ( esetleg oreganot is adhatunk  hozzá)
  • 2-3 e.k. olíva olaj
  • sajt ízlés szerinti fajta és mennyiség (reszelve )
  • 1 e.k.  só  ( főzővíz be) 
Elkészítés:
A tésztát  Kb.2 liter sós vízben megfőzzük. Közben a fokhagymát összezúzzuk és forró Olíva olajban megpároljuk (1- 2 percig) Majd rátesszük darabolt paradicsom konzervet. Esetleg ha van (adhatunk  hozzá még kb. 1dl paradicsom ivólevet ( én  házi készítésű ivólevet adtam hozzá).
Ezzel együtt még néhány forraljuk percig, majd hozzáadjuk a bazsalikomot. Ekkor már csak 1- 2 percig  főzzük. Majd félre tesszük.
 Közben reszelünk  sajtot (ezt nagyobb lyukú,reszelőn  javaslom.), ezt is  féle tesszük.Ha a tésztán meg főtt ( elég puha  lett)  kiszedjük  a vízből
A tésztát az elkészített paradicsomhoz hozzá keverjük, és hozzáadjuk a durvára reszelt sajtot. 

 Nagyon egyszerű étel , nagyon ízletes és gyorsan elkészül, sokféleképpen, több variációval ízesíthetjük, amit majd én is ki fogok próbálni

Reszelt  sajttal tálaljuk !



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...