2010. szeptember 2., csütörtök

Kelbimbós - zöldség leves

  Nehéz volt  ma kitalálnom, milyen  levest is  készítsek, volt ugyan  friss zöldségem a hűtőszekrényben, de valahogy nem volt  kedvem  hozzá.  Ezért aztán itt az interneten is körülnéztem. Olvastam  valahol,  hogy Kelbimbóleves, arra gondoltam saját elképzelésem alapján én is  készítek,  mivel  volt még a fagyasztóba  egy  darab megbontott zacskóval.

 Íme az én levesem  hozzávalói:
  •  20dkg milelit kelbimbó,
  •  2 fehérrépa, 
  •  2 sárgarépa,
  • egy darabka zeller, 
  • 1 fej  vöröshagyma, 
  • zöldség és zeller levél 
  •   fűszerek:  köménymag  só,  vegeta, 
  • 1teás k.  pirospaprika, 
  • 1 e.k.  szalonnazsír,
  • 1e.k. liszt,
  • 2 liter víz 
elkészítés:
A zöldségeket feldaraboltam és  a kelbimbóval együtt   szalonna zsíron  megpároltam  sóval  és vegetával  köménnyel együtt,  majd mikor megpuhult, hozzáadtam  a lisztet  és  a pirospaprikát, majd  felengedtem  2l  vízzel. hagytam  hogy egyet forrjon  ez  kb 10 perc volt. Majd külön  kifőztem a levestésztát és már kész is volt.  Hát  remekül sikerült, ízletes  finom  levest  kaptam

1 megjegyzés:

Bianka írta...

De rég ettem ilyet, nagyon finom

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...