2010. szeptember 2., csütörtök

Egyszerű lekvár készítés

Már többször kipróbáltam ezt a módszert,  nekem  bejött. Most szilvalekvárt készíttetem, de más gyümölccsel is megoldható. Néhány éve cseresznye lekvárt  készíttetem, egyik  évben őszibarackot.  Mindegyik  nagyon  jól sikerült
 Most volt egy kis szilva, azt kimagoztam  és húsdarálón  ledaráltam.

Ezzel a módszerrel  kb. 1/2 óra alatt elkészültem, a lekvárt csak  rövid ideig  kell főzni. Most diétásan édesíttetem  meg. A gyümölcshöz adtam  fahéjat és szegfűszeget is,  mivel ez a szilvához  nagyon illik.

  Egyik évben ezt a tartósítót a sárgabarack lekvár készítésnél is  kipróbáltam.

 A recept leírása  a tartósító tasakon  megtalálható !

1 megjegyzés:

Bianka írta...

Én is használom és tényleg szuper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...