2010. augusztus 12., csütörtök

Mért kezdtem Blogozni


Az én Blogom története
 Magamról.
 Ez a blog már régen meg van  nyitva,de nem igen értetem  hozzá, azaz nem volt türelmem, hogy elmerüljek a  kezelésének meg ismerésében.
 Régóta írok recepteket, még 2007- ben kezdem el, amikor megismertem a Baráti kör " baráti kör com" oldalát. Ott csoportok vannak, egyik csoportba  recepteket osztanak meg a látogatok. Akkoriban egy hölgy, bíztatott is,  hogy  a receptemhez készítsek  fotót,mert akkor,Ő föltenné  a web oldalára. -  Ez az oldal " http://lakoma.gportal.hu/" Bevallom őszintén  először még örültem is neki. Aztán valahogy később ezt máskép éreztem. Sóvárogva néztem,hogy én is  szeretnék ilyen. Telt- múlt az idő közben lett nekem is web oldalam a Multiply oldalán. http://marika61.multiply.com/ ahova aztán tehetem fel recepteket fotóval. Már nem emlékszem , hogyan de valamit egyszer kerestem  és ide  tévedtem  a Blogger. com oldalára,de csak  be regisztráltam és aztán meg is feledkeztem az egészről.
Most sajnos kényszer szabadságon vagyok,   azaz  állás kereső vagyok, hogy ápolgassam, a lelkem elég sokat időzök itt, a házi munka elvégzése közben. Nem is tudom, okosan teszem -e., de úgy érzem, átsegít a lelki váltságon, amit ez a helyzet okoz számomra.  Így most számomra is elérkezett lett az idő arra, hogy a meglévő receptjeim megosszam veletek, az újabbakkal együtt folyamatosan.

2 megjegyzés:

Bianka írta...

Szerintem nagyon jó döntés volt, olyannyira, hogy soha többet nem tudsz majd elszakadni. Hidd el tapasztalat :))

Mária írta...

Köszönöm:-) ..igen ezt tudom mert így vagyok más oldalakkal is. a számítógép egy rabság, de nagyon jó arra, hogy leküzdjem a depressziómat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...