2010. augusztus 12., csütörtök

Egyszerű étel cukkinivel

Ma  nagyon egyszerű ebédet készítettem.  A hűtőben maradt még, egy cukini, nem tudtam  mire használjam  fel.
 Néhány hete a húgom készített  cukkinivel hagymás tojást, ami nagyon finom  volt.  Most elhatároztam valami hasonlót  készítek ezeket találtam   hozzá még itthon, gondoltam megpróbálkozom vele.
Az eredmény : nagyon  finom lett.


Cukkinis - lecsós  tojás rántotta
  Hozzávalók:
  • 1 db cukkini
  •  3 - 4  tojás
  •  4-5 db paprika
  •  4 db  paradicsom
  •  1 fej  vörös hagyma
  •  só    + vegetta
 Volt egy kis szalonna zsír és egy darabka lecsó kolbász (kb 10 - 15dkg ) a hűtőben.
 Elkészítése  egyszerű, nem is írom le, mert mintha hagymás tojást készítenénk, vagy  lecsós tojást. Feldaraboljuk az alapanyagokat, és megpároljuk A hangsúly a cukkinin  van. rá kerül a tojás.  Kész is a fenséges harapnivaló.
 Jó étvágyat !

1 megjegyzés:

Bianka írta...

Egyszerű, de annál nagyszerűbb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...