2010. augusztus 14., szombat

Marcsi a konyhában

 Ma húslevest főztem egész  hétvégére, mivel volt tarja csontom  a fagyasztóba. Mert az utóbbi időben  nálunk ez volt a kedvenc, ily elég sok csontom volt. Több alkalommal is készítettem belőle sült húst, mióta a húgomtól  kaptam egy jó receptet .
Ha érdekel nézd meg a " Néhány recept húgom konyhájából oldalbejegyzésemnél.
 Ilyen címen  jegyeztem  be: Sertéstarja sték módra

A  húslevesből nem lehet keveset készíteni, ezért  több adagra osztom és egy részét le szoktam  fagyasztani, most is  így történt. 
 A levesbe  főtt hús elfogyasztása nálunk  nehezen meg,  sajnos nem  nagyon szeretjük  ezért  aztán arra gondoltam mivel ma ne megyünk olyan  helyre készítek  Fokhagymamártást.  Az viszont a párom egyik    kedvence, én is  szeretem .
 A fokhagyma mártás receptjét másik bejegyzésbe találjátok meg.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...