2010. augusztus 14., szombat

Az én paprikás krumplim

Egyszerű gyors ebéd:
Valahogy tegnap időzavarba  kerültem, közelgett a déli 12 óra, mit is főzek gyorsan  gondoltam egyet,hát a paprikás krumpli talán megfelelő lesz.
Mivel szeretek kísérletezni már többször kipróbáltam,  hogy teszek  bele babérlevél és paradicsomlevet ( amit én főzem be télire, természetesen ez tavalyi még . ) Hát most is mint mindig jól sikerült
 ime  az én receptem:
hozzávalók
  •  50 dkg  krumpli, 
  • 1 fej vöröshagyma,
  • 3-4 db  babérlevél, 
  • zöldpaprika,  és paradicsom
  • 1dl  paradicsom lé,
  • 1,5l víz,
  • Egy darabka lecsó kolbász,  
  • 2 pár virsli .
  • 2 e.k szalonna zsír   
  •  só  + vegeta 
  • 1 e. k. pirospaprika  
                                   Elkészítés: A hozzávalókat feldaraboltam ( a burgonyát karikára vágtam, ezt régebben  nem így szoktam, de mivel van egy jó kidarabolom,ezt is  már többször kipróbáltam így is az eredmény nagyon  jó lett.)

A burgonya így gyorsabban jobban átfőtt ( megfőtt).  A vöröshagymát elreszeltem, mivel volt egy kis  füstölt szalonna zsír azt  használtam hozzá, most kivételesen. gyorsan elkészültem az ebéddel.
 Nagyon jól sikerült, kovászos uborkát ettünk  hozzá.

1 megjegyzés:

Bianka írta...

Lehet az enyém is, mert nagyon szeretem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...