2010. augusztus 20., péntek

Az én gyümölcs levesem

Már nagyon régen  készítettem  gyümölcs levest ezért most ünnep ide - oda, rászántam magam

Vegyes gyümölcs leves

hozzávalók:
 Hozzávalók:
  • 3  db nyári alma,
  • 5 szem szilva,
  • 2 db őszibarack
  • 1/2 citrom héja, 
  • 5-6 szem szegfűszeg,
  • egy darabka egész fahéj,
  • 1,5 dl tejföl, 
  • 2 evő kanál  liszt,
  • 2 e. k. cukor+ 2 e, k. diétás  édesítőszer,  
  • 2 l  víz,  
  • mokkás kanál só
   Elkészítés :A gyümölcsöt apró darabokra vágtam, és sós édes  vízben a hozzávalókkal 10 percig főztem, az alma es a gyümölcsök szinte  majdnem  szétfőttek. Néhány percig levetem e tűzről, majd a tejfölt elkeverem csomómentesen 2 e.k.  liszttel, és egy kevés  vízzel, és  szűrőn keresztül a levest  besűrűsítettem vele. Majd lehűtöttem , és hidegen tálaltam

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...