2010. július 6., kedd

Padlizsán krém

Padlizsán krém
ahogy én készítem


          Hozzávalók:                                    
  • 1db vagy több padlizsán
  • 1 fej hagyma. ( ha van metélő hagymát is tehetünk hozzá)
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • Fűszerek ízlés szerint:
  • Só, fehér vagy fekete őrölt bors,
  • 1-2 evő kanál étolaj ( ha van akkor olíva olaj)
  • ½ citrom leve.                                                    
  • 2-3 kanál majonéz
Elkészítés:
A sütőben kb 200 C megsütjük a padlizsánt,
ez kb 20 percig tart. Majd ha kihűljön ezután megtisztítjuk leszedjük a héját. Össze turmixszoljuk, de közbe hozzáadjuk a hozzávalókat, A vöröshagymát előtte apróra összedaraboljuk. A foghagymát összezúzzuk. ( ha nincs turmixoló akkor is könnyen tudunk bánni vele, mivel a sütéstől olyan állagúvá válik




        Én a Vitál centerrel készítem el ami a tv teleshop oldalán reklámoztak már régóta meg van de most kezdtem csak használni a készüléket. Biztosan más turmix készülékkel is el lehet hasonlóan készíteni.








megjegyzés: én nagyon  szeretem pirítóssal  és  teával

Eredeti recept:
4 nagy vagy 6 kisebb padlizsán,
1 fej vöröshagyma
(zöldhagyma időszakban 1 köteg zöldhagyma), így sokkal selymesebb az íze),
kb.1-1,5 dl olaj,
fél citrom,

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...