2010. augusztus 24., kedd

Az egyik kedvenc ételem

Mindenkinek kellemes délutánt kívánok, én ma egyik kedvencemet készítettem ebédre , remekül sikerült készítettem róla néhány fotót is.Bár tudom, hogy ezt többnyire ismeritek, de azért megosztanám veletek az én receptemet. 
Rakott burgonya:
            hozzávalók:
  •   15dkg lecsó kolbász 
  •   10 dkg  füstölt  kolbász
  •   1 fej  vöröshagyma,
  •   4tojás, 
  •   10- 12 db  krumpli
  •   10dkg sajt 
  •   5dkg vaj ( margarin )
  •   3dl tejföl+ víz,

 elkészítés:
 a krumplit és a tojást  megfőzzük , előkészítjük, a a kolbászt feldaraboljuk a hagymát karikára vágjuk,
Majd  előkészítünk egy erre megfelelő tálat, és  a hozzávalókat, rétegezve, beletesszük, közbe vaj darabkákat rakunk közé, és  fűszerezzük sóval és vegetával,


   A tetejére híg tejfölt teszünk ( 3 dl tejföl + 1/2dl víz) Betesszük a sütőbe, a mikor  már félig átsült  reszelt sajtot  teszünk a tetejére. és  pirosra sütjük

2 megjegyzés:

Mónika írta...

Hú de finom!

Bianka írta...

Én is nagyon szeretem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...