2014. február 3., hétfő

kedves látogató

 Szeretném  veletek megosztani a tapasztalataimat.
 Sajnos  a tavaly tavasz rossz időzítés volt  számomra, mivel megbetegedtem. Szerencsére jól alakultak a dolgok  szinte panaszmentes vagyok, nagyon vigyáztam az étkezéssel .  Így minden  szerencsésen alakult.  A karácsonyi  töltött káposzta és  az új évi kocsonya nem okozott panaszt.
 Egyedül még a tojásos ételekkel vagyok  óvatos.  Majd ha időszerű lesz erről is írok nektek. Néhány receptet közzé is  tettem  aztán abba hagytam a blogom írását. Majd továbbra is teszek fel recepteket a régi gyűjteményemből.  Természetesen  az újabb receptjeimet  próbálkozásaimat  is  meg osztom  veletek . Köszönöm , hogy eddig  is  látogattátok  az oldalamat. üdvözlettel  Mária  

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...