2014. március 18., kedd

Egyszerű rizses hús

Egyszerű rizses hús
  (takarékos egytálétel)   Ami  a húslevesből  megmaradt.                    
 Vasárnap húslevest főztem csirke hátból
 Az a helyzet, nem  kedvencünk a főtt hús.
Előfordult  hogy el sem fogyasztottuk,a főtt leveshúst.
Mivel célszerű minden lehetséges dolgot felhasználni.
Így  rájöttem  , hogy rizses húst is  készíthetek belőle.

 Ez az adag 2 személy részére  elegendő.

 Hozzávalók:
  •   1/2 kg csirke  háta,  ( ami   a húslevesben főtt)
  •   1 tasak  gyors  rizs
  •   2 evőkanál étolaj
  •   2 merőkanál  hús leves ( kb 1 dl húslé  )
  •   1 fej  vöröshagyma ,  
  •   1 k. k. pirospaprika ( csemege fűszer paprika )
  •    Vegeta, őrölt fehér bors,
  •   szűkség szerint víz
 Elkészítés:

 A Csirke  húst leszedjük  a csontról, vöröshagymát felaprítjuk, úgy mint a pörkölt alapnál  
szokták. / apróra / Én  már  rászoktam  arra  hogy botmixer aprítójával aprítok.








 A  hagymát az étolajra  teszem, és hozzá adom  a főtt húst, és  a két merőkanál húslevest, együtt 
elkezdtem  főzni  KB 15 percig, közben hozzáadom  a pirospaprikát és  fűszerem ízlés szerint / bors, 
vegettát (jelen esetben  nem  sóztam ) ,
 Adhatunk  hozzá még  sűrített paradicsomot
 ( paprikát, és  paradicsomot is  ha van  otthon,)
 Ha szükséges akkor még vizet is adhatok hozzá megfelelő mennyiségben  most  kb. 1 dl  víz  volt.
 Közben kifőzzük  a tasakos előfőzött rizst is . 





 Ha elkészültünk a pörkölt alappal,akkor összekeverjük, és máris  kész  az ételünk.  Tálalhatjuk.  
  •  Elkészítési idő  kb. 20  perc ( de nem  mértem  meg az időt )

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...